Gelukkig nieuwjaar!

Hoi allemaal ,na een gezellige avond gaan we er weer met goede moed het nieuwe jaar in! 

Er is veel gebeurd in 2013, van twerkende Miley Cyrus tot de kroning van de Prins..                            Er zijn veel hypes in het afgelopen jaar ontstaan hele leuke maar ook wel een beetje aparten.        Voor mij persoonlijk vond ik de muziek dit jaar geweldig, nieuwe artiesten nieuwe geweldige hits name it  ;) Maar het meeste wat ik heb ontdekt is YouTube beautyguru's. Dat zijn meestal meisjes die filmpjes maken op YouTube van make-up hun lifestyle, haar, get ready video's etc. Ik heb ze ontdekt en ben in loveee. Ik weet het niet maar ik ben er zo verslaafd aan geworden! Ik vind het echt te leuk om te zien hoe zij hun make up doen en leer er veel van. Naja dat vind ik persoonlijk gewoon leuk om te doen. 
Voordat ik verder onzin schrijf  wens ik iedereen een fijn en gezond 2014 toe! 

May all your dreams come true ;)

X Dakota

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Back
to top